Re: [OFF-TOPIC] Poszukuję materiałów o oscyloskopach

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 21:36:28 MET DST

On Sat, 6 May 2000 14:46:01 +0200, "Slawek Owoc"
<slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam> wrote:

>nie nie - tej grupie nalezaloby sie porzadne przeszkolenie z netykiety -
>ciekawe ile % ludzi nawet nie widzialo nigdy tego tekstu. Ja stawiam na
>80-90%

Nie tylko tej. Kurcze, mi naprawdę ręce opadają. Może jak każdemu
takiemu delikwentowi będzię się uparcie zwracało publicznie uwagę...
No nie no, to znowu my będziemy sypać zbędnymi bajtami. Może truć na
privie? A może zacząć w końcu te plonki rozdawać... Po prostu nie mam
już na to siły.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl