Re: jaki skaner , Microtek Phantom 636 SCSI ?

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 09:01:42 MET DST

On Fri, 05 May 2000 23:19:52 GMT, "Andrzej Opejda" <stella_at_atomnet.pl>
wrote:

>Jestem z niego bardzo zadowolony. Kiedys uzyskal bardzo wysoka ocene w tej
>klasie cenowej (druga bodajze, po Epsonie, przed innymi uznanymi markami) w
>liczacym sie (dla mnie) angielskim pismie PCPLUS , choc wtedy kosztowal
>drozej: 850 zl. Bardzo dobrze oddaje kolory i szczegoly.
>
>Pozdrawiam
>Andrzej Opejda
wlasmie testowalem egz w sklepie ale obraz wydawal mi sie rozmyty
 Recognita Standard OCR 3,5 po zeskanowaniu kartki powiedzial do
widzenia :-(
a skanowanie negatywu nie doszlo do skutku bo skanowal z glowna lampa,
wlaczona przystawka z lampa nadto caly czas sie swiecila
czy u ciebie jest tak samo lampa glowna stale swieci ?
hej