Re: outlook express i profile uzytkownikow

Autor: Piotr Frejowski (piotr.frejowski_at_inetia.plKASUJTO)
Data: Sat 06 May 2000 - 23:52:19 MET DST

Użytkownik "jaszczurka" <mika25_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Mam Windows 98. Stworzylam probnie profile uzytkownikow, bo nie chce zeby
> ktos czytal moje listy.w outlook express.. Okazuje sie, ze listy ktore

> K.

Witam

Rozwiązanie jest bardzo proste, utwórz swój katalog gdzie będziesz
przechowywać swoje listy, po zalogowaniu się na swoje konto wejdź do
outlooka wybierz z menu Narzędzia Opcje potem zakładkę Obsługa, Naciśnij
przycisk Folder przechowywania i ustaw tam ścieżkę do wcześniej utworzonego
przez ciebie katalogu. Powinno działać

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski