outlook express i profile uzytkownikow

Autor: jaszczurka (mika25_at_polbox.com)
Data: Sat 06 May 2000 - 15:00:12 MET DST

Mam Windows 98. Stworzylam probnie profile uzytkownikow, bo nie chce zeby
ktos czytal moje listy.w outlook express.. Okazuje sie, ze listy ktore
przychodza do mnie ,pojawiaja sie rowniez w programie pocztowym innego
uzytkownika, chociaz ustawilam konta tak ,ze poczta do mnie przychodzi tylko
po zalogowaniu sie w moim profilu( tylko tam zaznaczylam opcje uwzgledniaj
konto przy pobieraniu i wysylaniu poczty). W przypadku drugiego uzytkownika
pozostawilam wszystkie konta, ale bez hasel . wiec dlaczego tamten
uzytkownik moze przeczytac listy ktore ja odebralam ?
K.