Odp: WAZNE!!

Autor: Łukasz Walec (lucas4_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 23:05:30 MET DST

powiem tylko tyle, ze ja tak (podczas pracy bawiłem się zasilaniem FDD)
sobie spaliłem stację i poszła do wymiany. Jeżeli nic nie działa, poczekaj
dobę :)))) i wtedy może zadziała. Nie smiej się u mnie tak się naprawiło. W
zasilaczu jest taki bimetalowy bezpiecznik. Jak pójdzie przez niego duży
prąd to automatycznie się wygina i rozwiera układ zasilacza. Jak jest dobry
to długo będzie trzymał tą odgiętą pozycję.

Łukasz