RE: Problem z Modemem!!!

Autor: Adam Olszewski (a.olszewski_at_polhost.com.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 21:23:04 MET DST

Witam

        Z Zoltrixami jest tak, jeżeli Winda go wykryje to są jak złoto - nic się z
nimi nie dzieje i jest ok. Sam mam HCF'a i absolutnie złego słowa o nim nie
powiem. Problem pojawia się przy instalacji. A rozwiązanie jest
następujące... Musisz modem (rozumiem, że to wewnetrzny) wkładać do różnych
slotów. Jestem przekonany, że w końcu chwyci. Instalowałem kilka Zoltrix'ów,
za każdym razem było to samo i za każdym razem pomagało.

        olo