Re: [ot] www anty-surfcash

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 05 May 2000 - 21:32:50 MET DST

"Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:
> mam pytanko czy spotkaliscie sie z jakas strona www na ktorej bylaba
> skuteczna krytyka albo parodia lameriady pt. zarobkowanie przez
> internet, w spadiach, logomediach i innych paskudztwach?

Nie; ale co Ci przeszkadza, że ktoś tam komuś chce płacić za czytanie
śmiecia? Mi się to wydaje śmieszne, owszem, ale dokąd firmy prowadzące
taką działalność będą reagowały na wszelki spam równie stanowczo jak
dotąd, niech sobie to będzie.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Nie zmieniam zdania, ze oprogramowanie pecetowe dla Windows 95 ma