Re: Tiramisu/Easy Recovery/cokolwiek innego dla NTSA ( pomocy )

Autor: Blazej (baltazar_at_hot.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 12:47:32 MET DST

"Konrad Rzadzinski" <k.rzadzinski_at_mail.pzuzycie.com.pl> wrote in message
> : Tak mniej wiecej to do czego dazysz. Bo nie bardzo rozumiem. Chcesz sie
> : czyms pochwalic czy cus
>
> Wydaje mi sie, ze raczej zachecam Cie do polatania serwera wystawionego na
> swiat ;(
Na tym serwerze sa tylko dane wystawione na swiat, wiec po co mam latac.
Jezeli juz ktos tam sie wpieprzy i cos pokasuje czy zawirusuje, bedzie
strata tych, ktorzy z tego serwera korzystaja. Ja mam to wszystko
skopiowane. Tym bardziej, ze wazne dane mam na innym PC-cie ktory jest mocno
chroniony przed atakami z zewnatrz.
Blazej