Odp: Na jakiej zasadzie działa płyta czyszcząca do CD-Rom? (może trochę laickie)

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 12:56:51 MET DST

Użytkownik BB <mm73_at_polbox.com> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisał:1104_957515609_at_anyhost.anywhere...
> Użytkownik jar_kup

> nalezy
>
> Mozna od kogos pozyczyc.
> Efekt czyszczenia u mnie byl tak marny ze i tak trzeba bylo kupic nowy
> CD-Rom...

a u mnie wręcz przeciwnie... włożyłem tak± płytkę (własnej zreszt± roboty)
do wieży która przestała grać moje ulubione U2 - i od razu pomogło.. a
płytkę zmajstrowałem bardzo prosto - wyci±łem w płytce szczelinę pu¶ciłem w
ni± pasek miękkiej flaneli, któr± przykleiłem od zewnętrznej strony i gotowe
:-)

Ale faktem jest, że kr±żek w sprzęcie audio wiruje duuuuużo wolniej niż w
napędach..

Shaman