Re: Wirus I love you w poczcie e-mail niszczy systemy poczty elektronicznej w firmach

Autor: igoR (igs_at_USUN.TO.psynet.net)
Data: Fri 05 May 2000 - 08:50:49 MET DST

"Milo" <milo_ja_at_priv1.onet.pl> wrote in message

> ble ble ble IBM ble ble ble Symatec ble ble ble Microsoft
> Oto typowy schemat nawiekszego wirusa panoszacego sie w internecie: spamu
> postaci lanuszka.
> Czy wy ludzie (albo inaczej ty "'ludziu") nie widzicie, ze co chwile takie
> listy obiegaja swiat?

nie chlopcze : tym razem ktosc chcial ci zrobic przysluge
i poinformowac o rzeczywistym wirusie
sprawdz nastepnym razem zamnim skrytykujesz :-(
http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/vbsloveleta.html
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/vbs.loveletter.a.html
wirus zostal odkryty wczoraj rano i juz staje sie niebezpieczny
niestety dzieki takim osobom jak ty o nastepnych atakach zapewne sie nie
dowiesz
jesli zyjac w swoim ciasnym malym _kąputerowym_światku_ tak skutecznie
zniechecisz wszystkich do informowania o tym.
(zapewne Dariusz do zniecheconych juz nalezy)

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku