Re: Wirus I love you w poczcie e-mail niszczy systemy poczty elektronicznej w firmach

Autor: Tolo Pepper (tolopepper_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 23:50:55 MET DST

>Posta rada: nie rozsylajcie ich dalej, a co do wirusow to po prostu nie
>otwierajcie zalacznikow nieznanego pochodzenia, tzn. jak wy kogos o cos
>nie prosiliscie w e-mailu to na pewno on wam tego na sile nie przesle,
>czyli jest duze prowdopodobienstwo ze to wirus. Wyjscie: skasujcie to i
>zapomnijcie o sprawie.

hmm... to nie takie proste. ja osobiscie dostaje czesami maile, o ktore sie
nie prosze i czesto bywaja one calkiem przyjemne :))) cala siara jest w
tym, ze ajlowju rozsyla sie automatycznie do ludzi z ksiazki adresowej czy
jakos tak. a jesli dostaje maila od ZNANEJ mi osoby z tematem ajlowju to
juz na pewno go otworze... nawet sie o niego nie proszac. czasami tzw.
lancuszki sie na cos przydaja! (oczywiscie jesli mowia prawde, a nie sa
typowymi lancuszkami)

:)

tolo pepper/krzynka piwa ltd.
http://tolo.kesel.com.pl/