Odp: Obudowa Adax Flex ATX

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_perfekt.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 19:46:56 MET DST

Użytkownik Czesiek Cudny <ccz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:LA2Q4.19645$O4.396365_at_news.tpnet.pl...
> Fajna jest ta obudowa, zarówno żółto-fioletowa jak i szaro-niebieska.
> Szkoda tylko że myszka nie ma kółka.
> Ponieważ konfiguracja jaką wciskają do tych obudów nie odpowiada mi mam
> pytanie.
> Oni piszą że tam jest jakaś specjalna płyta z i810.
> Może ktoś wie czy to jest kit i od środka jest to standardowa obudowa, czy
> rzeczywiście jakieś nie normalna.

taka specjalna plyta o kryptonimie intel Flex - bo niby mniejsza, bardziej
upakowana. Normalna Atx plyta nie wlezie.
IMHO niebiesko-szara jest ladniejsza a optimus do swoich kompow dodaje
genialna mysz IntelliMouse Explorer.

Pozdro
JK