Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 14:58:59 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz Danilecki " <szopen_at_aurora.put.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:slrn8h2hi0.5l0.szopen_at_aurora.put.poznan.pl...

> Czyli czytales, ale nie wszystko. Sprawa Netscape byla tylko jedna
> z omawianych w FoF , jak zreszta wiesz skoro przeczytales, i na pewno
> nie najbardziej wazna.

Cala sprawa ma kilka "dno'w" , wedlug mnie chodzi o walke elit
 finansowych, politycznych itd.) w USA. Bynajmniej ta od Nestcape nie wydaje
mi sie sympatyczniejsza od tej od MS.

> To taki skrot myslowy :) Ostatnio strasznie duzo osob mi sie czepia
> tej sygnaturki... chyba pora ja zmienic.
> A.D.Danilecki "szopen"

Gdyby dopisac ze ludzi rozumych i uczciwych to by bylo w porzadku.

Vizvary