Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 11:35:28 MET DST

In article <ixbQ4.20712$O4.427138_at_news.tpnet.pl>, Vizvary II Istvan wrote:
>Użytkownik "Arkadiusz Danilecki " <szopen_at_aurora.put.poznan.pl> napisał w
>wiadomości news:slrn8h280h.qo6.szopen_at_aurora.put.poznan.pl...
>
>MS uznano za monopoliste, bo przeszkodzil w planach w ustanowieniu monopolu
>Nestcape jako przegladarki internetowej. Koncepcja byla ciekawa, bo niby
>system ponad systemami. Najwyrazniej fajtlapy sie wzieli za realizacje, albo
>koncepcja byla jednak nie do zrealizowania.

Czyli czytales, ale nie wszystko. Sprawa Netscape byla tylko jedna
z omawianych w FoF , jak zreszta wiesz skoro przeczytales, i na pewno
nie najbardziej wazna.

>Dowolnych ludzi?

To taki skrot myslowy :) Ostatnio strasznie duzo osob mi sie czepia
tej sygnaturki... chyba pora ja zmienic.

A.D.Danilecki "szopen"

--
Linux registered user nr 160460
Od władzy ludu wolę władzę ludzi