TEAC ciekawostka ?

Autor: RUSI (rusio_at_priv0.onet.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 13:38:53 MET DST

A wiec tak .
Pewnego dnia palilem plytke (teac-cd-r55s)... no i padla ,coz zdarza sie
.Nie pierwsza i nie ostatnia .Padla mniej wiecej po 3-5 min.
Kilka dni pozniej robilem back-up twardziela .I tak dla jaj wsadzilem
wlasnie ta padnieta plytke .Myslalem ,ze WinOnCD 3.6 wywali mi zaraz ,ze
plytka
jest pelna czy cos wtym rodzaju .. a tu nic plytka sie pali ....Dobra,
mysle,coz z tego ze sie pali ,jak i tak nic z niej pozniej nie odczytam.
Fakt faktem ze cd-rom(teac532e-b) i nagrywara troche steka przy czytaniu z
tej plytki ,ale ja czyta ,naprawde !!!
A tak poza tym .Wkladalem ta plytke do : LG24x : ASUS40x i 36x : SAMSUNG32x
:o) :PIONIER 32x :CDR(w?)-Plextor (jakis roczny model) .......i jeszcze do
kilku innych , zadna z nich nie umiala sobie poradzic z ta plytka tylko
TEAC -i .

Panowie . Czy ktos sie spotkal z podobna sprawa ( chcialem napisac "na innej
nagrywarce" ,ale nie bede juz mieszal .Chodzi mi wogole...
Pozdrawiam