SB-Live, girara, mic/line i trzaski

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 23:40:05 MET DST

  Chciałem podłączyć do mojego SB-Live gitarę. Najpierw spróbowałem wejścia
  LINE - niestety w żaden sposób nie mogę nic usłyszeć, mimo, że podłączona do
  tego samego wejścia karta telewizyjna działa świetnie... czy format LINE jest
  inny od formatu MIC? W każdym razie na MIC działa, wypróbowałem wszystkie
  efekty, a nawet budowałem nowe (overdrivy są beznadziejne, za mało gain i
  edge). Mam płytę na MVP3, ale SB-Live _nie_ trzeszczy przy odtwarzaniu
  muzyki, przynajmniej pod Linuxem (nie będę przecież słuchał mp3 pod
  Windows...), trzeszczy natomiast przy... ruchach myszką, ale tylko przy
  uaktywnionym wejściu MIC w mixerze...
  Tak więc... seria pytań:

- czy problemy z MVP3 dotyczą odtwarzania? dlaczego mi nie trzeszczy? czy to
  może być spowodowane przez używanie Linuxa? czy to problem sprzętowy czy
  softwarowy?
- dlaczego trzeszczy przy ruszaniu myszką? dlaczego tylko przy MIC? czy ktoś
  miał taki problem?
- czy ALI5 to takie same problemy z LIVEm jak MVP3?
- dlaczego nie mogę podłączyć gitary do LINE? czym się różni LINE od MIC?
- dlaczego niektóre efekty nie działają mi z odtwarzanego dźwięku (nagranego w
  recorderze), a działają z mikrofonu?
- czy ktoś korzysta z programu nagraudio pod Linuxem z SB-Live?

  z góry dzięki za pomoc :-)