Re: jak stwierdzic czy proc nie jest oszukany??

Autor: Maciej Sęk (msek_at_raptor.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 23:33:02 MET DST

Od: "Buraq" <kajmis_at_box43.gnet.pl>
Temat: Re: jak stwierdzic czy proc nie jest oszukany??
Data: 2 maja 2000 00:35

> mam nowego procka - cel 466 i wydaje sie podejrzanie wolny. Czy mozna
jakos
> potwierdzic, ze to 466 a nie 366,bo tak mniej wiecej chodzi:( .

Napis na dole procka jest zalakierowany, wiec trudno go zmienic nie
zostawiajac widocznych sladow. czestotliwosc napisana jest na koncu 2-ej
linijki napisow na dole pomiedzy nozkami. jesli jest napisane. Jesli 466 to
podrap paznokciem (czasem, zeby sie dostac do tych napisow trzeba odchylic
sticker). jak czysty lakier to nie masz co sie bac. poza tym Roger ma
absolutna racje. Moze poprostu masz slaba plyte glowną?

Sprawdz serie i porownaj ja z tym co pisze na developer.intel.com
lub intel.com.

--
Aktualnie moimi ulubionymi piosenkami sa:
Summoning "Where Hope And Daylight Die" i  "A Distant Flame Before The Sun".