Odp: problemy z plyta???

Autor: eLKa (claude_at_polbox.com)
Data: Tue 02 May 2000 - 21:58:21 MET DST

Użytkownik Neo <kmg_at_strefa.org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:390ed549$1_at_news.vogel.pl...
> Chciałbym abyście ocenili moją diagnozę dotyczącą jednego celerona na
płycie
> z chipsetetm VIA. Płyta i zasilacz AT.
>

> Płyta jest na gwarancji, jednak trzeba by z nią jechać sto kilosów aby ją
> sprawdzić u sprzedawcy/ewentualnie wymienić. Nie mam wolnej płyty, którą
> mógłbym klientowi wstawić np. na tydzień do przetestowania, dlatego
zwracam
> się do was z prośbą o radę. Czy zalecać klientowi serwisowanie płyty
> głównej, czy moze jeszcze coś sprawdzić.

Odlacz zasilanie od wszystkiego / szczegolnie stacje dyskietek/ zostaw tylko
to co musi byc czyli :
 pamiec, grafika.
Jak bedzie ruszal / cokolwiek/ podlacz zasilanie do twardziela. Potem
podlaczaj kolejne urzadzenia. Czynnosci podlaczania wykonuj na odlaczonym
komputerze.

--
http://www.zrobmytaniej.w.pl
Pozdrawiam,