Odp: Callback Netii?

Autor: irQu (deskjet_at_polbox.com)
Data: Tue 02 May 2000 - 20:11:19 MET DST

nam to samo oddzwania i pojawia sie komunikat "polaczenie z serwerem zostalo
przerwane" jak bys cos wiedzial to daj znac

jestem z Torunia

Użytkownik rfk <rfk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ek16f$nfv$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl