Re: Który procek lepszy (szybszy) 550 550E czy 550EB

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 20:08:31 MET DST

Boli wrote:

> Dzięki wszystkim !!!
>
> W porywach głupoty kupiłem sobie 550 z 512 cache'a
> myśląc że będzie lepszy ale na szczęście mam możliwość
> wymiany więc od razu zmieniam na E

Heh, ja bym sie nie spieszyl. Mam 550 i 550E - prywatnie wole stary
dobry 550. Wsadzony w to samo miejsce (komputer) system jest
stabilniejszy, zas roznice w wydajnosci wcale nie sa takie rewelacyjne
(i nie zawsze na korzysc wersji E).
jak bede miec chwilke czasu to zrobie jakies pomiary dokladne.

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie