RE: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Mariusz Sapinski (sapinski_at_chall.ifj.edu.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 11:21:15 MET DST

On Tue, 2 May 2000, Dariusz Pakowski (Łódź) wrote:
> Chciałbyś, żeby Windows 2000 chodził na XT, czy żeby Word 2.0
> czytał HTML ?

Zeby Word 97 czytal Worda 96... I zeby w takim pliku Worda nie znalazly
sie jakims cudem moje notatki z zupelnie innego pliku...

> Gdyby dla firmy istniał lepszy system, to pewnie by go kupiła.
Naiwny?

> Tu masz rację, każdy może popełnić błąd.
 Nagminne popelnianie bledow... Z java chcieli zrobic podobnie.

> Każdy marketing, w założeniach swojego działania, oparty jest na "prawdzie
> manipulowanej". Weźmy pod uwagę tekst: "Masz produkt znajduje się na półkach
> wśród najlepszych produktów z całego świata". Stwierdzenie takie jest prawdą
> , dopóki
> ten produkt na półkach jest. Jest badziew, ale ktoś go tam postawił. Kosztuj
> e trochę,
> albo nic, więc ludzie go biorą.

> Oj, oj, oj. Aj, aj ,aj.
I z czego sie pan smiejesz? Uzywam linuxa od paru lat zawodowo i gdybym
zamiast tego chcial uzywac Windowsow to musialbym kupowac 2-3 razy drozszy
sprzet zeby miec podobna wydajnosc. Wingroza jest dobra zeby sobie na niej
pograc w warcaby.

 Bye,

  unregistered linux user.