Re: Jaka to plyta glowna z i810?

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 04:37:31 MET DST

"Speedy" <speedy_at_2a.pl> wrote in message news:8ed9d8$jtm$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Hej
> Prosze o pomoc w identyfikacji plyty glownej, nr BIOSu:
> 10/13/1999-i810-NS366-6A69MV39C-00
> BIOS-N-4M
> Wiem juz ze to chyba PCPartner, ale jak poznac który? Czy moze wszystkie
> maja ten sam BIOS i drivery i bez roznicy ktory zaloze?
> Pozdrovionka
> Speedy

Czesc wszystkim.
Wiec masz juz dane jak bys chcial wiedziec wiecej na temat twojej plyty to
jest taki programik Ctbios.exe http://www.bios.pnet.pl/software/ctbios.zip
po ktorego uzyciu mozna sie troche jeszcze dowiedziec o plycie i biosie,
podawana jest rownierz strona producenta plyty. Mozesz rownierz udac sie na
strone tzw uniwersalna http://www.ping.be/bios/ i tam po tym numerku
"6A69MV39C" znajdziesz wlasciwy odnosnik jezeli chcesz uaktualnic bios bo
chyba o to Ci chodzi.Mozesz rownierz spisac nadruk gdzies na plycie powinien
byc jest to numer ID plyty i po nim szukac biosu u mnie ten numer wyglada
tak "35-8847-01" i jezeli to PCPartner to po tym numerze na stronie
http://www.pcpartner.com.hk/bios/s1bios.htm.
Pozdrowienia.