Re: Mam Rive 2 in/out ,jak zgrac cos (capture) z videa na komputer ???

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 02:13:55 MET DST

> potem w zakladke settings i tam musze zaznaczyc ptaszka kolo nazwy DMA
> (wszystko tak jest przedstawione na instrukcji) ,po zaznaczeniu tego daje
ok
> i prosi mnie o restart komputera.
> Po restarcie wchodze tak zobaczyc czy jest nadal zaznaczony ptaaszek i tu
> tym problem BO GO NIEMA !!!
> zakazdym razem jak zaznacze go i dam ok bez restartu kompa to jak wejde
> jeszcze raz w to to on znika i niema go.Co zrobic zeby ptaszek ciagle byl
> zaznaczony jak dam "OK"???

Czesc wszystkim.
Mialem podobny problem plyta jakies no name na 440BX dysk WDC - UATA66
pracujacy na UATA33 i ptaszek znikal po uruchomieniu systemu. Po
uaktualnieniu biosu plyty glownej problem zniknol ptaszek sam sie zaznaczyl
czego nie potrafie wytlumaczyc bo nic nie pisalo w informacji ze nowy bios
do plyty robi cos z DMA.