Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 May 2000 - 23:43:33 MET DST
Izydor <izydorst_at_ikar.mps.com.pl> wrote:
: Chodzi mi o PC sprzed czasów akceleratorów 3D, czyli również ponad 10 lat po
: '86.
Niech bedzie. Choc w 96 roku o ile sie nie myle to juz mialem Cirrusa
Logica ktory mial blitter i potrafil szybko kopiowac.
: Jak to rzadziej? A krzyżyk-celownik?
No przecie nie napisalem ze wcale sie nie uzywa. Choc akurat nie w
wiekszosci gier nawet ten krzyzyk nie jest na spricie.
: Jeśli dobrze czytam 'jak wyżej' to chodzi Ci o to, że synchronizacja z plamką
: spowodowałaby, że gry chodziłyby z różną prędkością na różnych ustawieniach
: odświeżania. A to nieprawda. I o to mi cały czas chodzi. Synchronizacji nie
: stosuje się, ponieważ AFAIR jest ona dosyć kłopotliwa (zdaje się, że nie
: można użyć do tego przerwania z karty graficznej).
Jezeli wszystko bylo by zsynchronizowane z plamka no to musialo by chodzic
z rozna predkoscia na roznych komputerach. Nie wiem co to znaczy klopotliwa,
pisalem program pod DD ktory spokojnie sie synchronizowal i nie bylo zadnych
problemow.
: No to poszło. A do trybu 80x25 to on był tylko z nazwy. Bawiłem się różnymi
: ustawieniami i miałem tryby znakowe od 1x1 do 100x70.
To sie juz zgadzam, rzeczywiscie potrafi troche wiecej niz tylko
wyswietlanie.
Wit
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:05:31 MET DST