Re: Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Mon 01 May 2000 - 12:07:40 MET DST

In article <390c8af0_at_news.vogel.pl>, Błażej Cieliński wrote:
>Wersja 4.0 rzeczywiscie nie byla najlepsza, ale nastepne, zwlaszcza 5 sa juz
>OK

        Tak, ale wtedy juz IE posiadal znaczacy procent na rynku. Czyli
jego wyciecie konkurencji netscape nie mialo wcale tak duzo wspolnego
z lepsza jakoscia.

>A. Co znaczy DGCC?
        De gustibus non est disputandum (de gustibus costam costam)
>Moze po przejsciu z Amigi. Ja jak przechodzilem z DOS/Wn3.x to naturalny byl
>Win95. Jak ostatnio probowalem Linuxa, to wydal mi sie
>super-extra-mocno-skomplikowany.

        Hm.. daje standardopwy runlevel 4.. konfiguruje ... i potem
ktos kto dostaje ode mnie skonfigurowanego linuksa moze cale zycie
nie ogladac konsoli i nie wydac ani jednego polecenia. Wszystko
moze wyklikac.

>Gdzie moge znalezc ten FoF?

        infoseek.go.com :) sprobuj kombinacji Jackson, Microsoft,
monopol i tak dalej...

>OpenGL jest juz raczej na wymarciu. 3/4 gier obsluguje DirectX. A tak przy
>okazji. Pamietasz 3DFX wymyslil sobie Glide. I co - nie moglem u siebie
>odpalic Turoka, bo mam Rive 128ZX.

        OpenGl jest na wymarciu wsrod Windowsow.

        Aha, ustawiam FUT na pl.comp.os.advocacy, bo za duzo tych
crosspostow

        *FUT WARNING*
A.D.Danilecki "szopen"

--