Odp: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Zmorzyński (zmoraa_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 01 May 2000 - 10:16:34 MET DST

Użytkownik cntl <cntl_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NPAO4.7809$O4.166661_at_news.tpnet.pl...
[...]
>poza tym, procedura
> jest dluga, i mozna uslyszec, ze potrwa nawet i 5 lat, co przy tempie
> rozwoju
> branzy moze spowodowac naturalna smierc sprawy.

Niestety juz sie stalo - podzielili Go. Ale czy to cos zmieni? Jesli jedna
firma bedzie nadal robic windozy (wszystko jedno jak ta firme nazwiemy), to
i tak bedzie miala opanowany rynek w duzym stopniu, bo nie wydaje mi sie,
zeby firma ta miala zakonczyc linie Win. - po co zabijac kure znoszaca zlote
jajka, a tak niewatpliwie jest od kilku lat. Mozliwe, ze Linux sie bardziej
wybije, ale nie oszukujmy sie Windowz dalej bedzie wiodacym sys. op.
Przynajmniej jeszcze przez dlugi czas. Z tego wynika, ze proces ten niewiele
zmieni w zyciu naszym - malutkich uzytkownikow komputerow, ktorych jest
miliony na calym swiecie :-))

--
Pozdrawiam
Zmora