Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 23:36:45 MET DST

Jednostka milo_ja_at_priv1.onet.pl (Milo) nastukała w
<390a0cb2_at_news.vogel.pl>:

>A gdzie moge sobie o tym poczytac, bo gdzies wlasnie czytalem, ze jak ma
>sie duzo RAMu, to mozna sprobowac pracy bez pamieci wirtualnej.

Nie tyle mozna, co trzeba. Wszystkie programy dostaja nieziemskiego kopa,
szybciej sue laduja, szybciej dzialaja, pulpit sie odswieza momentalnie
itd. itp. W sumie nie moze byc inaczej: pamieci RAM o czasie dostepu rzedu
10exp-9 sekund musza po prostu byc szybsze od nawet najlepszego dysku,
ktory z reguly ma czas dostepu rzedu 8exp-3 sekund... Poza tym transmisja
po pelnej szynie 64bit x 100MHz daje przepustowosc 6,4 Gb/s, podczas gdy
najlepsze twarde UDMA66 ledwo przekraczaja 20 Mb/s... Jakies pytania? Ot
chicby w ogole ta pamiec byla tragicznie stronicowana, to i tak _musi_ byc
szybsze...

--
          Pozdrowienia, Zen0n
Graffiti: 'Nie mam nic przeciwko ruchom