Re: Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 21:33:43 MET DST

> To prawda, co nie zmienia faktu ze poczatkowo
> IE byl rownie skaszaniony jak netscape, i wygrywal dzieki praktykom
> preinstalacji.
Wersja 4.0 rzeczywiscie nie byla najlepsza, ale nastepne, zwlaszcza 5 sa juz
OK

> DGCC. Ja uwazam ze windows to system nie dla ludzi. Linuks
> jest o wiele latwiejszy (dla mnie, ktory przesialdem sie z amigi) do
> nauczenia i opanowania niz windows.
A. Co znaczy DGCC?
Moze po przejsciu z Amigi. Ja jak przechodzilem z DOS/Wn3.x to naturalny byl
Win95. Jak ostatnio probowalem Linuxa, to wydal mi sie
super-extra-mocno-skomplikowany.

> Slyszales kiedys o standardzie OpenGL ktory wstal lata cale
> przed DirectX? Czytales tez w FoF ze inzynierzy intela musieli sie
> wycofac z jakiejs tam innowacji technicznej pod naciskiem MS?

Gdzie moge znalezc ten FoF?
OpenGL jest juz raczej na wymarciu. 3/4 gier obsluguje DirectX. A tak przy
okazji. Pamietasz 3DFX wymyslil sobie Glide. I co - nie moglem u siebie
odpalic Turoka, bo mam Rive 128ZX.

Blazej Cielinski