Re: Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 17:06:33 MET DST

In article <390c3aff_at_news.vogel.pl>, Błażej Cieliński wrote:
>Nie jestem fanem MS, ale .....
>1. Internet Explorer wygral z Netscapem nie dlatego, ze biedna Szkapa nie
>mogla byc preinstalowana na komputerach z Windowsem, tylko dlatego ze
>Netscape 4.0 to naprawde totalnie skaszaniony program. Probowalem go kiedys
>i po 2 dniach mialem go dosc. Nawet wyglad nie robil milego wrazenia, a co
>dopiero samo uzywanie.
        To prawda, co nie zmienia faktu ze poczatkowo
IE byl rownie skaszaniony jak netscape, i wygrywal dzieki praktykom
preinstalacji.

>2. Windows vs. Linux
>Probowalem Linuxa ale to nie jest system dla ludzi. Moze to dlatego, ze od
>lat uzywam Windowsow i przyzwyczailem sie do nich. Lubie sobie czasem
>pogrzebac w rejestrach, konfiguracji itd. Ale nie przesadzajmy .....

        DGCC. Ja uwazam ze windows to system nie dla ludzi. Linuks
jest o wiele latwiejszy (dla mnie, ktory przesialdem sie z amigi) do
nauczenia i opanowania niz windows.

>3. Kwestia standardow. Wystarczylo, ze w DirectX wprowadzono T&L i juz
>wszyscy producenci kart graficznych musza sie do tego zastosowac. Dreczy
>mnie wizja pieciu roznych standardow, z ktorych zaden nie potrafi zwyciezyc
>innych. A ze pisanie tych samych programow pod piec roznych standardow
>jednoczesnie jest niemozliwe, to albo gry beda daly sie uruchomic na
>komputerze z karta jednego porducenta, ale juz nie drugiego. Ewentualnie
>wprowadzanie nowosci zostanie sparalizowane.

        Slyszales kiedys o standardzie OpenGL ktory wstal lata cale
przed DirectX? Czytales tez w FoF ze inzynierzy intela musieli sie
wycofac z jakiejs tam innowacji technicznej pod naciskiem MS?

--
A.D.Danilecki "szopen"