Re: Riva TNT i zawieszka gierek, czyli mam problem :-(

Autor: Krzysztof Kin (kink_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 08:32:22 MET DST

Łukasz Bernat wrote:

> moze byc wina ale raczej CPU nie grafiki
> w przypadku grania obciazenie procesora wzrasta bardzo mocno przez co
> temperatura tez i stabilnosc moze spadac
> sprawdz wentylator na procesorze

Mialem to samo i okazalo sie, ze procek jest OK. Dalo sie tego latwo
dowiesc:
Uruchomilem programik, ktory po 5 min restartowal kompa i odpalilem
wieszajaca sie aplikacje.
(U mnie wieszaly sie te wykorzystujace openGL- nie tylko Quake ;) )
Program sie zawiesil ale po 5 min komputer zrestartowal.
Pomoglo pogrzebanie w Biosie. Ale zebym to ja wiedzial co przestawilem
:) Teraz jest OK
A swoja droga warto tez sprawdzic karte. U mnie sie tak grzeje, ze
musialem zalozyc wiatrak. Ale sam wentylator nie zlikwidowal problemu.

Krzysztof Kin
kink_at_poczta.onet.pl