Odp: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Robert Cichowlas (robcicho_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 17:25:36 MET DST

Użytkownik Krzysztof Parzyszek <hektor_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> ...to co klienci mysla o produkcie. Poniewaz na ogol nie maja swojego
zdania,
> wiec mozna im latwo narzucic odpowiednia opinie.
Ale tak bylo jest i bedzie zawsze.
Czesc konsumentow nie ma swojego zdania i kieruje sie sugestia
innych , czesc przy wyborze preferuje to cos co zna i ma zaufanie,
czesc lubi zawsze kupic cos nowego inni kupuja wszystko jak leci
a jeszcze inni zadowola sie tym za co nie trzeba placic i im jest
wsio jedno co maja.
Na wolnym rynku nie wystarczy wyprodukowac dobry towar , nalezy
go odpowiednio sprzedac. I to jest wielka sztuka w ktorej jak
na razie Ms dystansowal wszystkich. Tworcom Linuxa wydawalo
sie ze wystarczy napisac dobry OS dac go za darmo i sukces sam przyjdzie.
Tak nie jest. Na szczescie od jakiegos czasu takie nastawienie
sie zmienilo i pojawia sie coraz wiecej softu dla pomyslu Torswalda L.
Nie ma sily Linux i tak bedzie odbieral klientow korporacji z Reedmont.
Tylko po co mieszac do tego urzednikow ?

> Jasne. Zadne interwencje nie sa potrzebne, bo rynek sam rozwiaza wszystkie
> swoje problemy... To Ty masz jakies nowatorkie poglady, nie ja...
Dobra doszlismy do jako takiej zgody.
Pozdr. R.C.