Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 22:58:28 MET DST

Ygreg <ygreg_at_dragontiger.com> pisze...
> Za system lepszy od Windows uwazam np. Linuxa. I prosze mi tu teraz nie
> wciskac kitu o trudnosciach z instalacja, czy trudnej obsludze. Dobrze
> skonfigurowany Linux jest tak latwy w obsludze jak Windows. Trzeba sie
> tylko przyzwyczaic. Ale to nic nowego - do Windows tez trzeba sie
> przyzwyczaic. Co do trudnej instalaji - przecietny uzytkownik komputera
> NIE UMIE zainstalowac windows bez pomocy fachowca. Linuxa tez nie bedzie
> umial. Zadna roznica. Windowsa ma zainstalowanego po kupieniu koputera i
> z niego korzysta. Tak samo moglby miec Linuksa.
Zalezy o ktorym Windowsie mowisz. Jak o 9x to sie zgodze, ale co do 2000 to
juz mozna miec pewne watpliwoci, a przynajmniej gleboko sie zastanowic,
poniewaz stabilnosc, latwosc administracji, obslugi zostaly zdecydowanie
poprawione i wg. mnie niewiele im brakuje do Linuxa (no moze poza wymaganiami
sprzetowymi....;)). Niezaprzeczalna zaleta Linuxa jest cena, a wada brak
softu (choc sie to powoli zmienia). Co jak co, ale Win 2000 to im nawet
wyszedl. Szkoda tylko ze ceny zaczynaja sie od 1200 PLN....:(

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl