Re: Odp: Odp: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 15:43:52 MET DST

In article <25AO4.7751$O4.165076_at_news.tpnet.pl>, Robert Cichowlas wrote:
[cut]
>podnosi larum i czasami naklada kary. Gdyby rynek paliw byl
>zupelnie wolny (tzn. taki ze kazdy doslownie kto chce ) to nikt
>niemoglby bez ekonomicznego przymusu podniesc ceny

        Gdyby rynek paliw bylby wolny, to powstaine monopolu
powodowalby ze producent zupelnie dowolnie ustalalby ceny - tak
samo jak MS ustalil ceny ktorejs tam wersji swojego systemu
(zalecam przeczytanie odpowiedniego fragmentu FoF sedziego
Jacksona).

        Hm, czy mi sie wydaje czy ten post ma ustawienia
na grupy pl.biznes ??? Uh-oh. I tak oto naruszylem etykiete :)
Proponuje EOT lub FUT na pl.comp.os.advocacy

--
A.D.Danilecki "szopen"