Odp: Odp: Abit BE6-II - Dlaczego zniknał bios QY ???

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 12:54:22 MET DST

> To przynajmiej podalismy mlodemu pokoleniu
> przyklad na wersje "beta" : )))
> Sorry, nie moglem sie powstrzymac od kometarza.

That's me again. w przyplywie gniewu pomylilem Abita z Asusem i u
chialbym od razu przeprosic Asusa. moj blad wynikal z faktu: za jak slysze
slowo Abit to mnie krew zalewa.
I pewnie nie tylko mnie, o czym swiadczy wianuszek postow typu ABIT sucks ,
shit, whatever na grupie dyskusyjnej alt.comp.periphs.mainboard.abit .
Howgh! Nawiasem mowiac np: na liscie Asusa czesto odpowiadaja ludzie z tej
firmy. Na Abicie od miesiecy nie bylo chodzby kilku takich postow. Dlaczego?
Chyba kazda firma zwatpila by przed takim naporem rozzalonych klientow.