Re: Windows 2000; lepsze czy gorsze od 98?

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 01:57:11 MET DST

"Andrzej" <andn_at_kki.net.pl> wrote in message news:3909e6e5_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik Michal Kawecki <mk/remove_spam/@iq.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8e57nm$l3r$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> >

> A wracajac do windowsa to z Twojej odpowiedzi wywnioskowalem, ze jestem
> wielkim matolem poniewaz chcialem sobie zainstalowac jakis program pod
> win2k.
> Rzeczywiscie... oswieciles mnie! Co za kretyn instaluje programy pod
> windowsem!
> Malo tego, ze instaluje to jeszcze chce, zeby mu dzialaly, zeby system sie
> nie sypnal...
> [...]
Andrzeju, producent systemu Windows 2000 tyle razy ostrzegał, żeby przed
instalacją jakiegoś oprogramowania sprawdzać, czy jest ono z nim zgodne, że
aż wstyd o tym przypominać. Niestety, czasem zdarza się, iż taka niezgodność
spowoduje załamanie systemu i tutaj muszę się z Tobą zgodzić, że użytkownik
powinien być chociaż ostrzeżony przed instalacją. Nowe programy z reguły to
robią lub w ogóle odmawiają instalacji.
Ty winisz system operacyjny za (nazwijmy to tak) swoją nieuwagę i niechęć do
czytania readme.txt. Nie miej mi za złe, że mnie to z lekka rozbawiło... :-)
Mam nadzieję, że przeczytałeś w P.S. jaki właściwie błąd popełniłeś.
Na koniec poradzę Ci, abyś przed dalszymi eksperymentami z systemem (jeśli
Cię jeszcze nie zraził do końca) wykonał kopię poprawnie działającego
profilu sprzętowego oraz zainstalował CommandConsole (hint: Winnt32.exe /?).
Wówczas ew. naprawa systemu stanie się banalna...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki