Re[2]: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 20:39:17 MET DST

Dnia Thursday, April 27, 2000 Pszemol napisał/a:

P> Wiesz... w komuterze mającym 64Mega zyskasz całe 64 MEga gdy
P> NIE zainstalujesz wcale żadnego systemu operacyjnego...
P> Czy o to Ci chodzi? ;-)

 to nie argument.
 Wytłumaczę to na przykładzie: chcesz kupić myszkę. Myszka z mrygającą
 diodą i w różowe ciapki kosztuje 100zł, a taka sama mysz bez diody i
 szara 60zł. Którą mysz wybierzesz?

P> Np. ja, a co?

 a co robisz - czytasz maile i grasz w sapera?

 tia i ucz taką linucha

--
{ Michał Młynarczyk  | michal_at_gorilla.com.pl }
{ ICQ UIN: 59658264  | #Anin                 }