Re: Pentium II czy celeron

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:11:41 MET DST

On Fri, 28 Apr 2000 14:18:34 +0200, Tomasz Kramer
<remark_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Witam
>Uzywam celerona 366A,64MB RAM,Savage3d 8MB i komputer chodzi dosc szybko
>pod w98, jednak niezbyt stabilnie tzn np:przy odtwarzaniu filmow
>(asf,divx,mov) czasem obraz zaczyna "skakac" - po resecie znow jakis czas
>chodzi w normie.
>Tymczasem moj znajomy pracuje pod PII 233, riva 4MB,64MB
>i niedosc,ze powyzsze formaty filmow chodza u niego zawsze idealnie to
>jeszcze jest w stanie cos robic w tle.
>Byc moze problem tkwi w odpowiednim skonfigurowaniu komputera, ale wydaje
>mi sie ze mam wszystko optymalnie podobierane.
> [...]

Tutaj raczej chodzi o Savage i Rive ...
Asf, divX czy mov chodzia spokojnie na p233mmx z karta graficzna 2mb,
wiec procek nie ma tu nic do gadania ... lepiej skonfiguruj sobie
dobrze ten komputer ...

Nie da sie jednoznacznie odpowiedziec ktory procesor jest lepszy,
jednak do domowego uzytku bez zastanowienia wybralbym celerona ze
wzgledu na cene i mozliwosci overclocku ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179