Re: Pytanie o grafikę

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:14:42 MET DST

On Fri, 28 Apr 2000 14:33:30 +0200, "Konrad Greń" <mulik_at_kki.net.pl>
wrote:

>Cześć !
>
>Mam zamiar kupić karę graficzną, zastanawiałem się nad GeForce`m i Matrox`em
>G400, ale doszedłem do wniosku, że lepiej wydać mniej kasy na grafikę a do z
>aoszczędzonych pieniędzy dołożyć i kupić lepszy procek. Dlatego pytam się Wa
>s - szanowni grupowicze - jaką kartę wybrać w cenie do 600 złotych. Napiszę
>jeszcze, że lubię sobie pogiercować, ale także pracuję w programach typu Cor
>el, Photoshop czy CAD. Jak myślicie, czy jakaś RIVA TNT2 będzie dobra? A moż
>e lepiej ATI?
Jesli wiecej pracujesz niz grasz to chyba jednak kup G400 ...
A jak rive to Else, ma dobre wsparcie driverow do 3dmaxa, autocadow
itp ... wersja Vivo jest bardzo uniwersalna ... moze nie jak DualHead,
ale jest dobra ...
Wazne zeby riva byla firmowa jesli chcesz miec dobra jakosc obrazu ...
a to chyba oczywiste jesli pracujesz z programami graficznymi.
ATi bym raczej odpuscil ... chyba ze najnowszego ;)))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179