Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 15:57:35 MET DST

"Milo" <milo_ja_at_priv1.onet.pl> wrote in message news:3908b21a_at_news.vogel.pl...
> Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> pisze...
> Chyba ze masz 256MB i wiecej RAMu....;)

Nie ma to znaczenia - poczytaj sobie o zarządzaniu pamięci w Windows a zrozumiesz.
Windows NIE JEST zaprojektowane do pracy bez pamięci wirtualnej na dysku. Pracuje
wtedy w trybie "awaryjnym", pojedyncze strony pamięci są duże, więc alokacja jest
skrajnie nieefektywna ze względu na segmentacje (coś jak HDD z dużym klastrem).
Zresztą poczytaj sobie samemu... nie mam interesu w tym aby Was przekonywać,
że robicie sobie krzywdę.