Re: czy ktos ma plyte na lx'sie i ma akcelerator na agp?

Autor: Miroslaw Muck (mmuck_at_se.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 08:11:33 MET DST

Użytkownik "Hamster" <hamster_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości

> ciekawe.. a zwrociles moze uwage na wersje biosu?
> czy plyta intela mogla miec nowszy bios?

Zajrzałem na strony Intela i Atrenda - oba Biosy pochodziły praktycznie z
tego samego okresu (styczeń 1999). Może warto by było sprawdzić wersje
chipset'ów LX, ale tytaj już ci nie pomogę. W Atrendzie był bios Awarda'a a
w Intelu Phoenix (tak się to chyba pisze?), w którm brakowało możliwości
ustwienia Assign IRQ for VGA i w związku z tym moja Riva nie raczyła
pracować pod NT.

Powodzenia

Mirek