Odp: czy ktos ma plyte na lx'sie i ma akcelerator na agp?

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 21:10:52 MET DST

Użytkownik Hamster <hamster_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39083667.81F14D29_at_silesianet.pl...
> hej.. jestem ciekaw czy ktos z was ma taka konfiguracje
> i czy to dziala.. bo w moim wypadku niebardzo..
> wiec zastanawiam sie czy ma sens dalej probowac z
> biezaca plyta czy ja sprzedac i ciulac na nowa na bx'sie..
>
> pozdro - hamster..
Mam stety-niestety P2L97 Asusa i ATi Rage128 ,więc trudno mówić o
akceleratorze :-( , ale z ciekawości testowałem ją w 3D część programów
faktycznie powodowała zwis (błędy w kernel32 i opengl - przeważnie) ale
niektóre np. NeedForSpeed IV chodziły bez problemu a i wygaszacz który teraz
mam (euphoria na OpenGL) chodzi.
Piotrek