Re: Schneider 512k

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 11:59:53 MET DST

> "krys" <krys__at_poczta.avt.pl> wrote in message

To jest niemiecka wersja PCW Joyce Amstrada. Komputer CP/M + (jako
rodzaj systemu operacyjnego) Locoscript (Wordprocesor), ktory calkowicie
"opanowywal" komputer. Procesor Z80, grafika mono, spora rozdzielczosc
(chyba 720x400), pamiec wykorzystana jako RAM-Dysk, calkowicie
pozbawiony oprogramowania wewnetrznego. BIOS zawieral tylko procedure
sciagania systemu z dyskietki, w tym takze oprogramowania sterujacego
drukarka (mechanika Seikoshy, bez wewnetrznego oprogramowania
sterujacego, fontow itp). Mozna bylo z tym zrobic wszystko, ale dzis nie
nada sie do niczego, ze wzgledu na brak komunikacji ze swiatem
zewnetrznym, oprogramowania itd. Dla dziecka nie nada sie wogole, bo
(chyba) nigdy nie bylo gier na ten komputer.

--
Jerzy Slominski