Re: Schneider 512k

Autor: Piotr Derlacki \(Bluto\) (bluto_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 11:42:06 MET DST

"krys" <krys__at_poczta.avt.pl> wrote in message

> Mam prośbę.Czy może mi ktoś powiedzieć co to za cudo?
> Siostra przywiozła je z Niemiec dla dziecka i teraz
> nie wie co z tym zrobić.

XT 10MHz. Komputer raczej nie nadaje sie dla dziecka.
Dla dziecka nadaje sie np: Sony playtsation.
W bylym RFN w/w sprzet (a nawet lepszy) znalezc
mozna np. na smietniku...

> Z jej opisu wynika, że cała elektronika jest umieszczona
> wraz z monitorem w jednej obudowie i oprócz tego posiada
> klawiaturę i jakąś drukarkę.
> Bardzo proszę o pomoc, najlepiej na priva ,bo wkrótce się
> do niej wybieram (300 km) i mam nadzieję, że uda mi się tą
> machinę uruchomić.

Lepiej bedzie za pieniadze przeznaczone na benzyne
kupic dziecku np: Amige 500 z duza dyskoteka gier
i dwoma joystickami.

--
Piotr Derlacki
email: bluto7_at_onet.pl