Re[2]: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 22:12:59 MET DST

Dnia Wednesday, April 26, 2000 Pszemol napisał/a:

P> Sam się na siłę okaleczasz, robisz sobie krzywdę odrzucając
P> programy dedykowane do Twojego systemu a używasz jakichś
P> namiastem przeniesionych nieudolnie z innych systemów...
P> Netscape pod Windows to coś jak Żyd w Katolickim kościele...
P> Pewnie też nie używasz Active Desktop? Nie wiesz jak wiele tracisz.

 a ile zyskujesz... kilkanaście mega pamięci!

P> Droga wolna - czy ktoś Cię zmusza do Windows?
P> Ja tylko próbuję Ci otworzyć oczy, że dla kogoś kto *wybrał* Windows,
P> integracja systemu z przeglądarką była zaletą a nie wadą.

 buehehhehehehe

P> System operacyjny zintegrowany z internetem ma większą wartość niż
P> system bez tego. A liczy się właśnie na rynku to, co dostajesz za pieniądze.

 ROTFL.
 Nie chcę nic mówić, ale W95 bez IE kosztuje dokładnie tyle samo co
 W98 z IE, a sam IE jest darmowy.

P> I nie mów mi nawet że pod Linuxem są window managery bo te graficzne
P> interfejsy to siermiężne i niedorobione namiastki tego co jest w Windows.
P> Wygląda to paskudnie, font ma archaiczne i do True Type się to nie umywa
P> i na dodatek system paściasto chodzi na rozdzielczościach 800x600 i mniejszych.

 a kto w takich jeszcze pracuje?

P> Linux jest jeszcze wciąż systemem niedojrzałym, może dobrym dla pasjonatów
P> albo tych, co chcą postawić serwer daleko gdzieś pod biurkiem i na niego
P> nie patrzeć. Przeciez to się na desktop/workstation nie nadaje...

 ROTFL.
 Na 'desktop/workstation' dla pani Heni z takiego ZUSu na pewno
 nie.

--
{ Michał Młynarczyk  | michal_at_gorilla.com.pl }
{ ICQ UIN: 59658264  | #Anin                 }