Re: Problem z Voodoo3

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 14:45:40 MET DST

> Wtrace sie - moze ktos podac _jeden_ sensowny powod formatowania dysku,
> gdy chce sie przeinstalowac winde? Zamiast wyciecia katalogu z winda i
> program filesow+troche smiecia z glownego? Bo albo czegos nie lapie, albo
> to jest kompletny absurd.

Np; smieci w obszarze Boot Sectora, tablicy partycji, stary Disc manager,
rzeczy które nie daja usunac formatem i zjeciem partycji. Wtedy trzeba
WDClear. Jest to jednak maly procent problemow, ja mialem do czynienia tylko
z dwoma kompami, ktore musialem wyczyscic.
Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310