Re: Jaki laptop

Autor: Toper (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 23:58:31 MET DST

NIE kupuj California ACCESS !!!! a na pewno nie najtańszych modeli tej
firmy. Miałem problemy z CA4500 - bateria siadała po 1-2 minutach - nikt mi
w Karenie nie powiedział że trzeba ją sformować. Po sformowaniu chodził 10
min. Po wizycie w serwisie było lepiej, ale przy następnej wizycie w Karenie
dowiedziałem się że CA4500 to gówno i mój rozmówca by mi tego nie sprzedał!

Po za tym mam jeszcze Compaqa Armade 1700 - rewelacyjny dzwięk, dosyć
kiepska klawiatura (już raz wymieniona-nowa jest lepsza), psuje się
wyświetlacz (pojawiają się pasy poziome, robi się ich coraz więcej, w tym
czasie ekran się nie odświerza, a po chwili mu przechodzi) - ogólnie może
być, ale trochę awaryjny.

Mam też 3 Toshiby, 1 starszy model P166MMX i 2 nowe z Celeronami. Te nowe są
zarąbiste - super wyświetlacz (trzeba na to zwrócić uwagę bo mogą być
uszkodzone niektóre pixele, a poniżej iluś tam -jest w gwarancji-nie ma
gwarancji wymiany). Jedyną wadą Toshiby jest ten wskaźnik zamiast touchpada.
Miałem teź IBM, ale był krótko bo go ukradli więc nie mam zdania, ale po za
topornym wyglądem to porządny sprzęt.
Przepraszam za przydługi tekst.
Pozdrawiam
Toper