Re: Kopiowanie dysku na dysk (pilne)

Autor: Toper (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 23:47:21 MET DST

> Ale wiem ze przez xcopy32 /h/n/e mozna
> z tymze
> nie mam tego parametru H ktory umozliwai kopiowanie plikow systemowych i
> ukrytych
jak masz działające windowsy to w exploratorze włączasz żeby ukryte pliki
były widoczne i przegrywasz exploratorem. Nie przegra Ci się plik wymiany
więc go nie kopiuj i tak się sam założy. Potem przenieś system sys c: d:
zaktywuj partycję na drugim dysku i już. Robiłem tak wiele razy i w
przypadku Win95/98 działa bez problemu.

Pozdrawiam
Toper