EAX dla Sound Blaster Live!

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 23:44:33 MET DST

Czesc wszystkim.
Mam pytanie szczegolnie dla urzytkownikow Sound Blaster Live! jak to jest z
tym efektem z tego co sie orientuje jest to sprzetowa cos jakby akceleracja
dla dzwieku dajaca efekt przestrzennego dzwieku.Ale nie rozumiem czy to
dziala tylko wtedy gdy np program (gierka) ma mozliwosc wykorzystania tej
opcji czy np mozliwe jest odtwarzanie dzwieku popularnym Winampem i
wykorzystywanie EAX.W ustawieniach Evinromental Audio sa ustawienia EAX -
Light Effects, EAX - Normal Effects i Disable EAX. Odtwarzajac dzwiek
Winampem przelaczajac te efekty nie odczuwam rzadnej ruznicy dotyczacej
dzwieku przestrzennego a moze musi byc jakis plugin do Winampa aby ten efekt
zadzialal ale nie chodzi mi tu o A3D i emulacji efektu na tej karcie muz. bo
to podobno umiera.I jeszcze jak to jest z grami w grze jest opcja EAX
wlanczam ja ale jak to sie ma do ustawienia Evinromental Audio czy tam
rownierz musi to byc wlaczone a jak gra nie wykorzystuje tego efektu to czy
wlaczajac go w Evinromental Audio cos to daje ? Dodam tylko ze mam 4
glosniki podpiete odpowiednio i nie potrafie zrozumiec jak to dziala i
bardzo prosze o oswiecenie.
Wielkie dzieki za wszelka pomoc.

--
hprzemek_at_kki.net.pl