Re: Komercyjny e-mail

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 12:17:46 MET DST

Dnia Tue, 25 Apr 2000 10:28:07 +0200, Doomer napisał(a):
>Do przyjęcia. Na razie raz nie działało (ale to już niedobrze).

Mnie ceti szczęśliwie nie zawiodło :)

>Przystępne - konciak za 50 zeta / rok lub dożywotnio za 150 zeta. Ceny
>netto.

Faktycznie - ceny lepsze niż w ceti...

>A cóż to jest dokładniej?

No cóż - normalne konto na komputerze z linuxem...
Można się zalogować, zrobić sobie różne skrypty (ja np. mam zrobione
ściąganie newsów w postaci skompresowanej - dzięki temu tracę na to 5-10 razy
mniej, niż gdybym ściągał te niusy standardowo), przekierowanie poczty,
najwymyślniejsze filtry...

>No patrz, a to niespodziewanka!

Żebyś wiedział :)

>He he he! Looknij sobie cennik Supermedii(ów?)... A Netia na razie olała
>sprawę, chociaż od maja coś ma być.

A w Krakowie Netii praktycznie w ogóle nie ma :)

>Od zawsze. No i tylko tu jest pewna wspaniała grupka :)

Hmmm... krakow.ogloszenia? :))))

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |