Re: Komercyjny e-mail

Autor: Doomer (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 10:28:07 MET DST

Someone called "Jacek Osiecki" <joshua_at_ceti.pl> wrote:
> A jakie warunki daje HomeNet?
Do przyjęcia. Na razie raz nie działało (ale to już niedobrze).

> I jakie ceny?
Przystępne - konciak za 50 zeta / rok lub dożywotnio za 150 zeta. Ceny
netto.

> Ciekaw jestem głównie tego, czy dają shell account...
A cóż to jest dokładniej?

> bo jak kupiłem skrzynkę w ceti, to dopiero wtedy zobaczyłem, że jest
shell... i tylko ucieszyłem się, że dokonałem dobrego
> wyboru :)
No patrz, a to niespodziewanka!

> Hmm.... w Warszawie chyba jest więcej providerów, a tym samym chyba niższe
ceny?
He he he! Looknij sobie cennik Supermedii(ów?)... A Netia na razie olała
sprawę, chociaż od maja coś ma być.

> P.S. Widzę, że korzystasz z newsserwera ceti :)
Od zawsze. No i tylko tu jest pewna wspaniała grupka :)

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-